lördag 8 oktober 2011

Morgonstund!

Var så trött och sliten igår att jag knoppade in redan vid halv tio! Vilket innebär att jag haft en lång tyst skön morgon, har lite skallebank kan kanske bero på att jag inte fick i mej så mycket vätska igår. Idag skall jag vara effektiv igen, tänkte köra dryga milen. Innan jag kör grabben till stan, han skall iväg och kolla på en studentkonsert (hans sångpedagog/skolmentor).
Gubben har varit ute och jagat lite upp i paradiset, igår hade han med sig Eya och fick några ripor. En ripa blev skadeskjuten varpå Eya for iväg över ett litet vatten som frusit och fick tag på den skadade ripan och avlämnade en perfekt död fågel till husse. Hon är helt otrolig denna hund, ett väsen av total godhet vår magnifika vackra tjej.
Ha en magnifik lördag, bjuder på en låt av Pink Floyd som tillhör favorit kategorin och en bild som Alex tagit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar