fredag 21 oktober 2011

Vackert!

Det är breathtaking, ute! Men tyvärr vill inte riktigt min kropp samarbeta med mej riktigt ännu. Detta var minsann en seg kamp, och det värsta är att jag har nog hostat på mej en muskelsträckning eller dylikt. Men det är inte konstigt med tanke på vad mycket jag faktiskt hostar.
Idag skall jag faktiskt gå ut och ställa mej på bron och försöka djupandas den otroliga kalla fina luft vi fått, jag skall inte överdriva men jag måste prova mina lungor. Börjar känna mej instängd, men jag vet att jag inte har kraft att ränna runt nått ännu. Men lite frisk luft gör ingen skada, och det är så sagolikt vackert ute att hela kroppen sörjer det faktum att tvingas vara inomhus. Borde även ta en sväng om med snabeldraken och ta en djupdykning i tvätthögen, men vi får se har ju kommit dit hän att det är jäkligt skönt att inte göra något alls ;)
Gå nu ut och njut det vackra höstvädret, bjuder på en bild som Alex tagit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar