tisdag 18 oktober 2011

Ruskigt värre!

Japp she's back.. Inte helt men åtminstånde uppesittande :) Känner mej mycket bättre idag, har orkat äta en liten tallrik med youghurt. Inte illa!
Även om jag ogillar att vara sjuk så just idag är det en bonus, för fy bubblan vilket skruttväder. Inte ens hundarna vill ut, undrar om man kan träna dem att gå på lådan ;)
Igår fick jag även svar på ett brev, och tyvärr var det inte i min favör. Fast samtidigt spelade det mindre roll, för det var andra faktorer i det hela som var viktigare och de bitarna är redan hanterade. Men ibland kan det kännas lite orättvist när någon skall bedömma något utifrån ett par rader, de ser ju inte helheten.
Skall denna vecka ta och beställa röntgen för Akira, är själv så otroligt nyfiken. Eftersom detta är hennes första kull och vår på första egna uppfödning är det extra spännande, hoppas bara att hon är lik sin mamma då kan det inte annat än att gå bra. Eya är väldigt på Akira och tvättar och nosar, kan kanske vara att hon känner på sig att hon skall bli mormor.

Skall passa på att lägga ut ett efterlysning här på bloggen!
Jag söker efter en grossist/återförsäljare av elastisk kardborreband, vet att det finns ett företag Velcro.com som för detta men jag är antagligen lite coco för jag begriper inte hur jag kan få beställt. Om någon där ute i cyberspace har ett hum tar jag mycket tacksamt emot hjälp att etablera kontakt. Tusen tack!


Nu tänkte jag ta och utmana ödet lite tänkte försöka ansträna mej till att köra igång en tvättmaskin, ojoj vart skall jag hitta dessa krafter från ;) märker att jag börjar piggna till nu gäller det bara att jag lägger lite band på mej själv. Blir ju lite rastlös och då har jag lätt för att dra igång med sånt jag borde vänta med, men som sagt en tvättmaskin är försvarsbart.
Ha nu en njutningsfull tisdag, bjuder på lite....just det musik denna gång en favorit Queen The show must go on! Får alltid en känsla av vedmod när jag hör denna låt, "sätt upp en fasad och spela" Något Freddie säkert visste allt om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar