tisdag 25 oktober 2011

Segt!

Nu tycker jag att jag borde bli frisk, detta var nått fruktansvärt segt.
Hostan driver mej till vansinne, kan inte gå 10 m utan att jag får en attack som får marken att skaka..
Nåja det ger väl med sig i sinom tid. Men jag tillhör kategorin som blir fruktansvärt uttråkad och går det för länge blir jag loj och orkeslös. Men på torsdag börjar jag att jobba till och med det skall bli skönt, och sedan jobbar jag hela helgen. Men på måndag åker jag ner till dottern :) hon och jag skall iväg och shoppa lite på Ullared. Tänk om jag hittade allt som har med julklappar att göra! Skall även köpa på mej några billiga hundbäddar, har efter 6 år beställt en ny Bean Bag till hundarna. Den gamla är inte slut men den är rätt sliten efter så många år, men den kommer få ta plats i hundhuset. Där hade vi träning igår, luckan är på plats och det är inte helt självklart att gå igenom en vägg ;) men med lite godis och peptalk så fattade hundarna att det bara var att forcera och väggen gav vika. Som vanligt var det Akira som visade största glädjen över att få springa in och ut genom luckan, hon passade nog på för hon lär inte ta sig igenom om nån vecka.
Grabben håller på med ett fotoprojekt i skolan, och jag måste säga att jag är mycket imponerad över vad duktig han är. Det är på kulturhistoria och de gestaltar statyer.
Bjuder på orginalbilden av Pieta och den bild som han gjort som skolprojekt.

1 kommentar:

  1. Åhh, nya bäddar till hundarna skulle jag också behöva.. :-) De blir rätt slitna med tiden :) Hoppas du kryar på dig snart.. det närmar sig vet du!

    SvaraRadera