söndag 2 oktober 2011

Trevligt!

Hade en super trevlig dag/kväll med nära och kära igår. Vi åt traditionella maträtter och färdades längst memory lane. Kålsoppa med kålkorv till lunch och till middag åt vi kams med fläsk vilket är en jämtlänsk maträtt. Vi blev samfirade jag och gubben han fyllde för en månad sedan, vi fick det som vi behöver bäst ekonomiskt bidrag samt att vi fick det som vi önskat till hunderiet ett tag. Ett trimbord :D Jag skall åka och hämta ut det så jag får den storlek jag vill ha. Vi avnjöt en banantårta som jag gjorde och satt och pratade och skojade fram till sena kvällen då jag axlade rollen som chafför till dottern och hennes kompisar. Är lite seg idag...kan bero på att jag även var chafför när de skulle hem ;)
Nu skall jag strax bege mej ut på en träningsrunda, bäst att bränna bort alla gosaker jag lyckades peta i mej under gårdagen.
Men idag blir min hud och mitt intellekt ett år äldre allt annat är fortfarande 25 år.
Ha en ungdomlig söndag, bjuder på en härlig låt. Som de flesta i min "ålder" sjungit  under festligare tillfällen obs ej orginal artist ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar