onsdag 12 oktober 2011

Natten från helvetet!

Ja precis som det låter har jag haft en helvetesnatt, efter att jag sprang igår kände jag att det började ömma i bröstet. Men åkte iväg till jobbet, och ju mer klockan blev ju vissnare kände jag mej. Men vid halv tolv knoppade jag in i kuvösen "sovrummet" somnade utan krusiduller, vaknade dock 2  timmar senare av att hela kroppen värkte. Spelade ingen roll hur jag än vände och vred mej så klarade jag inte av att ligga. Var uppe 3000 ggr och försökte lägga mej igen, men det var inte ens lönt. Så två timmar har jag blundat och nu skall jag snart köra upp till paradiset. Jag är så varm att jag säkert kan värma upp två villor, men bättre att försöka komma mej iväg nu idag för jag kommer ändå inte kunna vila. Kan inte förstå denna tandvärken i kroppen, hela kroppen jag ömmar i huden, leder och muskler. Om någon varit ut för något liknande tar jag tacksamt emot tips på hur jag kan lindra värken.
Nej nu måste jag sätta fart så att jag hinner komma fram innan det är mörkt.
Ha nu en pigg onsdag, bjuder på trouble :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar