torsdag 20 oktober 2011

Tillökning!

Ja vi kommer få tillökning i våra produkter, mer om detta längre fram. Som sagt något måste man pyssla med vakna nätter...Nu är det lite prototyper som skall snickras till först, men jag tror att min idé är hållbar. Men redan nu har vi en nyhet, våra goa fleecehalsband har fått en blå kompis.
 Och det skadar ju inte att ha lite fler färger på lager, de nya ringarna håller helt klart vad de lovar och vi är mycket tacksamma för vår leverantör som fixade detta smidigt åt oss. Men jag söker fortfarande kardborreband med ljus och lykta!

I natt har jag faktiskt fått sova lite, fast det är fruktansvärt att vakan i full panik över att inte kunna svälja. Kan inte förstå vad som händer min hals, och jag tackar min lyckliga stjärna över att jag inte är sjuk allt för ofta för detta mina vänner är slitsamt. Får nästan lite ångest när jag sitter inne och tittar ut, rimfrost på marken och knallblå himmel med en stor fet gul sol som värmer upp. Snacka om att hösten är en vacker årstid. Den som gnäller över kylan och friskheten i kommande årstid, är nog sådana människor som inte veta bättre än att sitta inne framför en tv och gnälla över att det var bättre förr.
Men nu skall ni slippa mitt gnäll, bjuder istället på en ljuvlig vinterbild som Alex tagit.
Ha en underbar torsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar