onsdag 5 oktober 2011

The approach of darkness!

Ja nu börjar den mörkare årstiden, och det känns energin tar fortare slut och tröttheten är ett faktum. Men det är skönt att ha en årstid då sömn är välkommet. Hösten är min tid då jag återhämtar mej och njuter av att faktiskt "överlevt" en sommar till :) Det blir lite kyligare högre luft vilket gynnar andning och välbefinnande, färgskiftningarna som muntrar upp och man kan nästan höra trädens suckande över att äntligen få vila och bara vara.
Igår jobbade jag dagen och hade lite ärenden att pyssla med, väl hemma vid sextiden valde jag och grabben att unna oss pizza...Normalt brukar jag inte äta pizza utan hellre något annat, men fick verkligen sug efter en i går. Sagt och gjort lyckades få i mej HELA pizzan (utom kanter) personligt rekord. Men shit va dålig jag har varit i natt... Vet inte vad men inte har jag sovit utan fått spendera större delen av natten på hemlighuset. Nu kommer det dröja läääänge tills jag äter pizza igen! Blä
Idag skall jag göra em/natt och sedan är det lungt och skönt, kanske skall ta och åka en tur till Karlstad men vi får se. Nu skall jag försöka se om min mage vill samarbeta med lite frukost, behöver lite energi känner jag. Funderar på om jag skulle ta en rejäl träningstur eftersom mitt halsont valde att emigrera min kropp. Tack o lov för det, än en gång har jag lurat flunsan att ta fäste.
Ha nu en lurig onsdag, bjuder på en låt av Adele och en bild som Alex tagit.


1 kommentar:

  1. Usch, inte skoj att känna så efter pizzan! Men jag vet.. man bara vill ha och sen så ångrar man sig.. Hoppas du känner dig bättre nu :-)

    SvaraRadera