torsdag 6 oktober 2011

Trötthetens hårda nypor!

Är inte att leka med, har sovit katastrofalt dåligt under denna natten. Med andra ord 2 nätter med dålig sömn, vilket leder till en inte så glad och pigg Helene. Men det är bara att bita ihop och komma igen :) har haft en skön dag ändå fast jag inte gjort ett nyttigt handtag. Var först och lämnade av lite sypyssel i Kil sedan for jag till Ikea och handlade lite onödigt måsten...Finns väl inget onödigt där!
Väl hemma var det jag som tog släppte hundarna så de fick busa av sig lite, sedan har jag legat däckad i soffan. Tror inte jag kommer ha några större problem att somna igen ikväll. I morgon skall jag försöka få tag på mattor upp till stugan, riktigt längtar tills nästa vecka då jag far upp igen. Såg även att rusta säljer fleecefiltar för 10 :- st, det skall handlas in ett helt gäng och lägga på lager.

För er som kanske undrar över Akira, hon visar tydliga tecken på att vara dräktig. Och jag har även känt fosterblåsor :) Eftersom detta är hennes första kull kommer jag åka och röntga henne, så jag vet hur många valpar hon har. Så är ni intresserade är ni välkomna att höra av er!



Bjuder på en bild av Akira och Birk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar