onsdag 19 oktober 2011

Tänk hur det blir!

Sover ju inte allt för gott, för att inte säga nästan inget alls. Har fullt upp med att hosta och svälja, min hals är sönder hostad och detta lider jag av...ja när jag skall försöka lägga mej att sova. Så vad gör jag alla dessa timmar under natten då jag våndas. Förutom att spela worldfeud så startar jag genast upp med en massa spännande projekt. I natt har jag förvandlat mitt stall till vandrarhem, ett mycket enkelt spartanskt med speciella inslag. Som att bo i box :) så då förstår ni om jag ibland kan bli tokig på alla ideér som jag har/får. På en sån här natt kan jag har byggt om ett helt land! Men mitt vandrarhem blev super mysigt och nej jag skulle aldrig få hit nån stor kändis eller nått, men jäklarns va mysigt det skulle bli om jag bara ville! Har ju tre boxar och det skulle innebära trerum a 2 bäddar, varje box har ju haft en inneboende så självklart skulle två av dem ha namn efter dom och den tredje mitt ess heter fölboxen. Och vandrarhemmet stallet låter väl inte fel. Japp då vet ni hur jag tillbringar mina vakna nätter, men som sagt den dagen vi slutar att drömma och fantisera då har vi inte mycket till liv.
Ibland skulle jag önska att jag hade en kappsäck full med pengar så jag skulle kunna förverkliga någon av alla mina drömmar, men det är väl antagligen även det som är en del av det hela vägen dit. Rom byggdes inte på en natt och även om mina byggplander inte är så vidlyftiga, tar allt mycket längre tid än det man först förutsåg. Det vet jag allt om.
Ha nu en drömmande onsdag, jag bjuder självklart på en låt denna dag kan det inte passa bättre än med just denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar