onsdag 26 oktober 2011

Nu är det klart!

Igår ringde chefen och ville bara få dubbelkolla schemat, och nu är det klart från 1 november kommer jag går över till att nästan bara jobba dagtid. Kommer göra 3 nätter på fyra veckor varav den ena är på min enda helg :) Gissa om det kommer kännas underbart! Och på röntgen igår såg vi ett fiskstimm i Akiras mage, känns som om vi har mycket att glädjas åt framöver.
Idag skall jag faktiskt ta en lite tur utanför hemmet, jag skall åka iväg och fixa lite prototyper samt hämta ut min födelsedagspresent....Trimbord....
Jag smider en del andra planer, nu skall jag bara hitta material i bra kvalitet hållbarheten är viktig samt att det skall se snyggt ut.
Hoppas att ni får en fin onsdag, bjuder på bilden skapelsen som Alex gjort i kulturhistoria. Hmm undrar vart han fått sina konstnärliga gener från....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar