fredag 7 oktober 2011

Effektiv!

Är mitt mellannamn...Ibland.
Men jag har hunnit göra en massa ärenden och jag har även hunnit träna dryga milen. Är ju lite av en tävlingsmänniska, mot mej själv. Och vill ju gärna att pressa mej till bättre tid osv. Så med det i bakhuvuden fräste jag iväg, efter ca 1,5 km stannade en granne mej. Hon gav mej den finaste av komplimanger man kan få :) i 15 min! Jag blev jätteglad över de fina ord som hon gav mej, och insåg att skall jag tangera min senaste tid måste jag stå på. Vilket jag även gjorde, knappade in de 15 minuter som vi stod och små pratade. Var säkert de fina orden som gav mej den extra energin för att kämpa på. Men nu vill jag lova att jag är sliten :) Gott sliten!
Ha en utvilad eftermiddag, bjuder ännu en låt av underbara Adele.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar