måndag 31 oktober 2011

Utökning!

Ja vi har fått en ny medlem till vår flock, i lördags kom Tuva hit för apportträning. Hon har anpassat sig väl i flocken, hon försökte sätta Eya på plats men det kan jag säga är en omöjlighet. Eya behöver bara spänna upp sig och säga Grr så var vi färdiga med vem som är ledar tik. Är så skönt med en tik som har de ledarskaps ämnena att inte behöva betesig för att befästa sin roll. Tuva är obekväm inför apporteringen, det döljer sig några spöken som skall neutraliseras. Sedan hoppas vi att husse kan börja konkurrera i VK.
Tuva

Idag skall jag på en liten road tripp, jag skall åka ner till Borås och har bokat ett hotellrum till mej och dottern. Hon har ju en lägenhet i Borås men vi skall ju mysa till det lite, passa på att gå ut och äta gott och ha en skön kväll. Har alltid bott på Scandic i Borås, men nu skall jag prova Comfort hotell Jazz skall bli spännande. 
Receptionen Jazz

I morgon går färden vidare mot Ullared och Gekås, då skall jag och dottern shoppa loss. Har mina favoriter som jag alltid köper på mej när jag är på plats. Mer om detta när jag kommit hem.

Nu till förra veckans utmaning hur många döljer sig? Ja som ni kan se så har hon inte blivit mindre, bjuder på mage nr 2.
Akira

Ha nu en fin måndag, bjuder på ett klipp från så mycket bättre. Mikael Wihe gör en cover som får nackhåren att resa sig. Skall inte gå in på vad jag tycker om Vetlandas "stolthet" men jag vet att jag är glad över att inte komma från Vetlanda... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar