onsdag 20 juli 2011

Kan börja vänja mej!

Till att inte jobba helger, tänk vad med tid jag får till allt annat roligt. Har denna vecka gjort mitt enda pass, nu går jag på ledighet fram till näst onsdag. På fredag skall jag iväg och göra Göteborg osäkert, tyvärr tillsammans med massor av "galna" Gothia cupare :). Men jag har inget på MC Donalds att göra ändå så det lär nog gå bra!! Men jag är väldigt glad över att jag bokade mitt hotell så tidigt som jag gjorde, annars hade det varit svårt. Jag har nu äntligen fått min telefon, men det är nog så att efter mitt namn står det strul...för inte fick jag med det nya sim kortet som skulle följa :o Nästan så jag har tröttnat på telefon innan jag ens fått igång den...
Nu skall jag strax åka iväg för att se om någon vänlig frisör kan få ordning på mitt ogräs till hår.
Ha nu en ordningsam onsdag, bjuder på en låt för att hylla den svenska sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar