torsdag 7 juli 2011

Ledig!

Skall iväg och göra min sista em/natt på en liten stund. Jag skall vara ledig nu en period fram till den 19:de, det skall bli så skönt. Skall bara byta lite arbetsuppgifter, vi hoppas på att vädret är dmed oss nästa vecka för då skall vi även börja med slåttana. Vi kommer även ha fulla huset av goda vänner under veckan, det skall bli super mysigt att få träffas och sitta och prata skoja och planera :)
På tisdag skall jag även iväg och röntga 3 ur B-kullen, så nu får vi hålla tummarna för att det går bra! Är ganska ångestfyllt tills dess att svaret dimper ner.
Nej nu skall jag försöka mej ut och ta några km innan jag åker iväg och blir sittande i 17,5 timmar!
Ha en soligt och varm dag, bjuder på ett citat av William Cowper " Osäkerhet och förväntan är livets glädjeämnen. Säkerhet är ointressant." Bjuder på en låt som jag har mycket fina minnen från sedan min ungdom i Ångermanland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar