onsdag 27 juli 2011

En avklarad!

En kvar sedan är det en härlig ledighet. Men nog är det typiskt att när jag jobbar dag så kommer fin vädret...
Igår åkte Ida hem, och visst blir det skilland på att ha 5 eller 6. Är ju rena semestern, fast egentligen inte för det är fullt tillräkligt att träna. Men idag vet jag inte hur jag skall göra har så förbenat ont i skallen :(  blir nog inga mil iaf! Borde även ta och trimma Eya som ser ut som en ovårdad pudel för tillfället, vet snart inte vad jag skall ta mej till med hennes päls. På söndag är det utställnings dax, och jag säger som jag säger varje år i år är sista gången...Är rätt trött på att bli sågad varje år för att man har jakthund, och med jakthund menas hundar som inte jagar teoretiskt. Utan hundar som tränas för prov och som jagar riktiga fåglar i riktig naturlig miljö... Börjar bli lite trött på folk när de ideligen påstår att de föder upp jakthundar men det har aldrig sett en fågel annat än på vykort.
Trött ja!
Men nu över till något annat, jag är nu en total gräsänka, gubben som vanligt borta på jobb men nu är även sonen iväg på lite semester. Och kvar är gamla mor ensam och övergiven...And loving it :D
Ha en lovely onsdag, bjuder på en låt som jag blir redigt glad av :D Vincent Pontare och The moment..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar