tisdag 19 juli 2011

Laddar!

Ja gårdagen bestod av att ladda upp batterierna, jag företog mej absolut ingenting. Vilket var mycket skönt, och välbehövligt. Var uppe tidigt i morse och känner mej pigg och utvilad. Idag skall jag iväg och jobba em/natt, sedan går jag på igen nästa onsdag. Vädret verkar inte vilja bestämma sig för hur det skall vara, men regn risken är väsentligtt större än sol chansen. Om jag har tur kommer min nya telefon idag :D Som jag väntat...i en månad. I morgon skall jag försöka komma mej iväg till en frissa så jag kan få nån ordning på håret, liknar mer ett troll än mej själv just nu. Eller jag kanske är mer lik mej själv nu, och vill göra mej mindre trollik :) Nåja!
Jag har också slarvat en hel del med både min träning och diet, men det är avsiktligt. Träningen för att det är dåligt väder, dieten för att jag skall iväg till Göteborg och då vill jag att min mage klarar av mat. Jag äter dock fortfarande inte socker eller pasta/potatis. Men jag vill gärna unna mej någon god köttbit med härliga tillbehör, och något gott att dricka. Då måste magen även ha lite plats för det!
Och som att ropa amen i kyrkan har jag naturligtvis fått eksem i ansiktet, det är så typsikt när jag skall iväg på något. Men tyvärr är det en del av mej och som sagt det är mej de sitter på, och jag kan inget göra mer än att låta dom själva bestämma när de vill väck.
Nu skall jag ta en promenad med Akira innan regnet börjar ösa ner, för nu är det ruskigt svart på himmeln.
Ha en ljus tisdag, bjuder på en bild som Alexander tagit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar