lördag 2 juli 2011

Dagen efter!

Herre förlåt mej för mina synder, jag lovar och svär!!! Nej jag skojar bara :) Hade en kanon kväll med flickorna, tyvärr hade vi ett frånfall så vi blev bara tre. Men spelade ingen roll för vi partade även för de som inte kom! Skall villigt erkänna att jag är rätt sliten, och att det var många år sedan jag var på krogen vittnar min ömma kropp om. Inte visste jag att det finns särskilda party muskler i kroppen?!? Känner mej som om jag blivit överkörd av en buss, mörbultad. Men det är det värt!
Vi var på en ny restaurang som heter Babord och vilken god mat! Eftersom jag är lite petig i vad jag stoppar i mej just nu valde jag att beställa oxfilé med coleslow och sauterade grönsaker. Och till det delade vi på en flaska iskall rosé, magen stod i fyra hörn så mätt blev jag. Efter att vi ätit gick vi vidare till bryggan, där var det en tjej som stod för underhållningen och det var underhållning. Super duktig! Sedan gick vi vidare till ett ställe jag aldrig varit men som kallas tio i två ragget...Och ja det var verkligen sista chansen :)
Men nu har halva dagen gått till ingenting så nu skall jag ta och sätta igång med min riktiga träning. Om någon har en nacke över tar jag tacksamt emot en ny!
Bjuder på en låt som jag associerade till på det sista stället vi var innan hemgång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar