fredag 8 juli 2011

Ledighet!

Nu skall jag gå på lite ledighet...Eller inte, jag kommer har mer än fullt upp men jag slipper iaf ha fullt upp och åka på jobbet :) Natten i natt var allt annat än lyckad, 2 timmars sömn. Och sedan är jag ganska irriterad, att vi har olika synsätt och prioriteringar så är det. Jag är antagligen en väldigt speciell person för jag ger det jag får. Jag är väldigt generös mot de som är generösa mot mej. Och de människor som visar att jag är betydelsefull är betydelsefulla för mej. Undrar om det har något att göra med att jag är enda barnet, och inte har ett sånt behov av att ha människor runt mej eller behov av en falsk illusion av tillhörighet. Jag vet att jag klarar mej bra på egna ben behöver inte hela tiden söka bekräftelse, eller medelpunkt. Är nog så att som ensambarn får man lära sig att stå ut med sig själv, och att faktiskt ha tråkigt. Lider faktiskt med de människor som alltid strävar efter att tillhöra, och att de säljer sig billigt. Men det får ju också vara deras val.
Ja ja nu verkar det som om vädret vänder och solen tittar fram, skall strax hoppa i träningskläderna och köra några repor. Och om jag blir riktigt sliten kanske jag t.o.m. kan kosta på mej en lunch siesta :)
Ha en fiesta fredag, bjuder på ett citat av NN "Han kallade alltid en spade för en spade, ända tills den dagen han snubblade över den." Och naturligtvis en låt av ett svenskt musikgeni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar