onsdag 6 juli 2011

Lillördag!

Vart tar veckorna vägen? Det går i ett rasande tempo, och vips så är sommaren över och hösten på plats. Satt och försökte komma på något datum där vi jobbarkompisar skulle kunna gå ut på lite nytt rajraj....Men har inte en helg ledig förrän ut i oktober :o
Ja så är det när man skall ligga på topp ;) Eller när man har ett intresse som tar över livet! Men det är det värt.
Sedan har jag en önskan, jag önskar mej en sån här mer än något annat. Tyvärr lär jag få inhandla min önskan själv eftersom ingen annan i min familj tycker den är lika frän som jag! Men jag ser mej krypa ner i denna efter en lång dag och myser ner mej i sofan framför en bra skräckrulle :) Men men önska går ju!
Ha en uppfylld onsdag, bjuder på en bild av just den one piece jag gillar bäst :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar