måndag 25 juli 2011

Slutstädning!

Ja idag blir det en resa till Karlstad för att städa. Jätte kul :/ Men ett måste. På fredag är dotterns lägenhet säkert i någon annans händer. Insåg att även om jag inte bott där har man lite separationsångest, är ju ändå hennes första hem. Men det lär komma fler hem som skall bos in, nu får vi bara hoppas att hon får sig en lägenhet snabbt i Borås där hon kommer att studera vidare i 4 år. Vi får hoppas att hon kommer trivas i staden och på universitetet där.
Har sovit väldigt oroligt under natten, drömt konstigt och haft väldigt ont i magen...Är nog all den goda maten som min kropp kämpade för att bryta ner :) Men jag tog mej en välförtjänt sov morgon och nu är alla hundar mätta och jag är mätt har packat iordning stora skur baljan och skall strax åka iväg.
Jag hoppas att ni alla får en fin måndag. Bjuder på ett citat av Jacob Bosshart " Extrema idealister är alltid fega; de flyr från verkligheten." och en bild av Alex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar