torsdag 28 juli 2011

Frihetskänsla!

Jag har något som jag velat haft en stund, och nu har jag en i min ägo. Om jag lägger upp bild får vi se ;)
I natt sov jag mycket oroligt kan ju ha något med min pulsökning som jag fick igår :( Ibland blir jag riktigt fascinerad över hur kroppen kan reagera, samtidigt som jag nästan blir orolig för tänk vilka krafter som våra känslor har i oss. Tack åh lov tillhör jag generation samvete ;)
Även idag har jag tampats med skallebank, är nog beroende på värmen och lite sömn. Idag har det inte heller blivit så mycket träning men 6 km har jag hunnit med. Var kämpigt att träna idag, men oavsett så ger det resultat....12 kg sedan den 20 maj :) och 21 kg på ett år. Måste bara säga det med stora bokstäver... JÄVLAR va bra jag är! I morgon blir det ut och svänga de lurviga med flickorna på jobbet, och gissa om jag kommer ha kul :)
Ha en bäst kväll, bjuder på en gammal goding som jag själv röjt loss till för en halv livstid sedan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar