söndag 28 november 2010

Snö (o) väder

Idag har det formligen blåst in snö, hade lite problem när jag körde hem från jobbet. tur att jag upplevt en och annan vinter, så att manövrera bilen i de snödrivor som blåst in över vägen gick bra. Fick försaka lite fart men hellre hem helskinnad. Har haft ytterligare en sömnlös natt, kan inte förstå varför det skall vara så svårt att sova där?!?
Gissa om jag blev glad när jag kom hem och fick se gubben och sonen i städartagen, de har fixat det jag inte hann. Så nu har jag bara fått gjort det roliga sätta up stakarna och lägg på nya dukar, ett härligt initiativ som verkligen uppskattas.

Nu skall jag snart bänka mej framför tv och kolla in Amazing race.

Ha en raceing söndag, bjuder på ett citat av Betty Grable " Att sätta kvinnor på pidestaler började dö ut när det upptäcktes att de kan ge order bättre därifrån."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar