måndag 8 november 2010

God natt

Denna dag har försvunnit i ett naffs, och efter en sömnlös natt i natt skall jag knyta mej tidigt. Har en känsla av nyfiken sprallighet i kroppen, har inte lokalisterat vart det kommer från men det är bara att njuta av energin. Jag vet att det är på G en massa trevligheter och det kan behövas nu efter de besvikelser jag fått serverat tidigare. Men jag är så glad att det löste sig för min/våra goda vänner, och det skall bli spännande att följa utvecklingen. Hundarna går på lite halvfart Akira har börjat äta upp sig lite vilket är bra inför de prövningar som väntar.

Men nu säger jag god natt och sov gott, bjuder på ett citat av Zarko Petan " Spela inte schack med anarkister. De förbereder i hemlighet redan ett attentat mot kungen."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar