torsdag 25 november 2010

Strålar av

Träningsvärk. Ja kan säga att den träningen vi fick innan vi baxat upp eländet på övervåningen...phu. Om vi säljer huset kommer ett hemmagym ingå :) Fy bubblan vad tungt och otympligt det var.

Men det var inte allt vi hann med igår, avloppet till vår brunn har blivit tätt så vi var tvungna att vara rörmokare Snacka om skit jobb :( men vi fixade biffen tyvärr blev det inte så mycket städning som jag hade planerat in, men det hinns. Har idag plockat ner gardiner och har börjat putsa fönstren i köket, får fortsätta i morgon. I eftermiddag skall jag på jobbet, misstänker att det skall pysslas och donas även där.

Men idag skiner solen och vi har en fantastisk dag, så motivationen är på topp, jag längtar till nästa torsdag, varför? jag skall på intervju till en tjänst som ekonom/marknadsförare. Håll tummar för att det skall gå bra, skulle vara skönt att återgå till min tidigare proffetion. Framför allt få tillbaka mina ledig helger, nu finns det inga garantier många sökande och säkert många som är uppdaterade. Jag har ju varit borta från detta i dryga 10 år.

Ha en borta torsdag, bjuder på ett citat av Leonardo da Vinci " Det uppstår tomhet där hoppet dör."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar