tisdag 16 november 2010

Uppe med tuppen

Men om jag fått välja så hade han fått gått upp själv... I morse var sängen extra varm och extra god, lusten att behöva gå upp fick jag verkligen anstränga fram. Känner att jag inte är riktigt vaken ännu, men måsten har jag och då är det bara att bita ihop och gilla läget. Har lite idéer som jag skall börja utveckla, är lite pirrigt men vi får se vad jag kan få till. Men det är något jag har tänkt på ganska länge, och nu har jag lyckats få en kontakt så varför inte testa. Nu letar jag efter vissa komponenter som jag hoppas hitta till ett bra pris. Lite spännande, och planerna om vår lilla biotop fortskrider tyvärr rår man inte vädrets makt. Men om det vänder lite skall vi nog lyckas att röja lite inför våren :)

Snart skall jag iväg på utvecklingssamtal, skall bli intressant att få höra hur det går för grabben på gymnasiet.

Ha en intressant tisdag, bjuder på ett citat av Francois de la Rochefoucauld " Medelmåttan fördömer vanligen allt som ligger utanför dess räckvidd."



2 kommentarer:

  1. Spännande :-)) Nu får vi snart se till att ses så vi kan sporra varandra och ha en idékväll tillsammans. Ha en fin dag KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja det måste vi göra :) Vet inte riktigt hur det ser ut med tid framöver, med det kommer ju ett nytt år snart, har ju bara tre lediga helger innan dess.... usch vad tråkigt det är med dessa helger...

    SvaraRadera