måndag 15 november 2010

Uppfriskande

Har nu varit ute i skogen med Akira och Buffy samt min bekant och hennes två hundar. När vi åkte ut vräkte snön ner, och där vi gick var det 2 dm snö. Akira gick lite på halvfart, men den som imponerade stort var lilla Buffy. Med tanke på att hon varit konvalecent sedan juni lägger hon upp till ett förstaklassigt sök, stor fart och bitvis udda stil :) Kameran glömde jag naturligtvis hemma inget ovasnligt med det... Tror att jag snart måste inskaffa ett st senilsnöre åt mej själv, risken finns att jag glömmer mej själv snart...

Ja ja kommer nog ut igen så jag kan bjuda på lite bilder.

Nu skall jag åka iväg och hämta hem lite ungdomar, så vi får käka lite middag och sedan blir det soffan/sängen för min del har några timmars sömn att ta igen.

Ha en osenil kväll,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar