tisdag 23 november 2010

Något ny gammalt.

Jag har tusen och en ideer och nu har jag försökt att ta tag i vissa av dom, har fått hem lite grejer så jag kan göra några prov. Grejerna levde också upp till mina förväntningar, hoppas att ihopsättande blir så bra som jag tänkt.
Har gjort en beställning på en hundlucka som verkar ta en evighet, är lite surt när man beställer och betalar för att få en snabb leverans och sedan tar det flera veckor och man hör inget.
Snart kan jag även börja presentera nya bilder, grabben har ju sålt sin Nikon utrustning och igår beställde han den nya utrustningen från USA. Vad har han köpt? Jo en Canon EOS 7D med ett EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS samt 2 minneskort. Är själv sugen att se vad han kan åstakomma nu. Nej nu är det dags att ta tag i träningen, har legat på latsidan och det har jag inte råd med. Jag har en önskning och det är ett hemma gym, om någon har ett som ni vill bli av med hör av er. Jag orkar inte tanken på att sätta mej i bilen köra 30 minuter för att träna 60 minuter för att sedan köra 30 minuter igen. Har jag ett gym hemma kan jag när som helst på ledig tid träna. Jag tycker att jag kör tillräckligt med bil ändå, har ju endast 10 mil tor till jobbet :)

Nej nu skall jag ta och sätta igång, ha en tillräcklig tisdag. Bjuder på ett citat av Povel Ramel " Att en människa lägger sig i andras liv är ett tecken på att hon har tråkigt i sitt eget."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar