måndag 22 november 2010

Skit humör

Jag riktigt känner hur taggarna sticker rakt ut, är på ett dj***a skithumör. Hade "trodde" jag beställt bredbandstelefoni, har inte haft telefon eftersom jag väntat på en box sedan slutet av november. Idag ringer jag för att fråga vad som har hänt, döm om min förvåning när det jag beställt är något helt annat från det jag beställt?!?

Jag har fått ett helt vanligt abonemang som är dyrare och inte bredbandstelefoni, det visade sig att de inte kunde leverera. Har någon meddelat mej detta? Nej, jag har tom. varit iväg och köpt nya telefoner som är anpassade för just bredbandstelefoni...

Nu pratade jag med en underbar person på telia som verkligen gjorde allt för att det skulle bli så bra som möjligt, som plåster på såren behöver jag endast betala för det som jag från början hade beställt. Tusen tack för det.

Med andra ord så har jag haft telefon hela tiden utan att veta om detta, har ju suttit och väntat på något som jag inte behöver för telefonin.

Men humöret var skit innan jag pratade med telia, varför vet jag inte. Har nog vaknat på fel sida, för jag känner mej som en klimateriehäxa. Skönt att jag inte har något inplanerat idag utan kan gå här hemma och sura :)

Jag skall ta och installera telefonerna idag, så nu har vi hemtelefon igen nummret är detsamma som vi alltid haft.

Ha en syrlig måndag, bjuder på ett citat av Winnie the Pooh/ Nalle Puh " Innan du börjar leta, så är det smart att fråga någon vad du letar efter innan du börjar leta."

2 kommentarer:

  1. Hej Marie!

    Jag heter Marcus Haglund och jobbar på Telia Kundservice. Kul att höra att du fått bra hjälp av vår kundtjänst. Jag hoppas att dina abonnemang nu är som du vill ha dom.

    Om något är oklart kan du kontakta mig via länken nedan så skall jag göra allt jag kan för att hjälpa dig.

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning
    Marcus Haglund, Telia Kundservice

    SvaraRadera
  2. Måste understryka att telias bemötande var helt fantastiskt. Men tyvärr kan jag inte få den tjänst som jag beställt från början, systemet är inte utbyggt.
    Helene

    SvaraRadera