söndag 14 november 2010

Näsan i blöt

Det har nog hänt både en och två gånger, men inget exempel jag kan komma på just nu. Men däremot tänkte jag skriva lite om min egen näsa, ja och hur intressant är det ! Egentligen inget men ändå, förra året fick jag H1N1 vaccin. Sedan dess har min näsa varit ett stort problem, jag är konstant tätt och snuvig. Nej jag missbrukar inte nezeril! vilket ger nästäpta vid felaktig användning. Jag är rent ut sagt evinerligt trött på att inte ha en normalt fungerande näsa, utan har nu en konstant läckande kran mitt i ansiktet. Men det är nog bara att vänja sig, har ju blivit van att alltid ha med papperstussar överallt så jag kan snyta mej. Det tråkiga är att jag för höra! är du förskyld? vilket jag inte är, men alltid låter som.

Ja ja dagen klagan, nu skall jag snart iväg på jobb sista em/natt.

Ha en otätt söndag, bjuder på ett arabiskt ordspråk " Akta dej för den som smickrar dig otillbörligt, den kommer också att klandra dig orättvist."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar