onsdag 10 november 2010

Halkit värre

Har avverkat mina rundor för idag, blev även en kort skogs/myr tur. Tog först Max och det var tur att jag valde att bara ta en och Max. När jag går spelar jag rock på högsta volym och spurtar jag varken ser eller hör...När jag passerade ett hus fick jag i ögonvrån se en grabb i T-shirt spingandes viftande i armarna, jag sneglar lite snett bakåt och ser deras blandhane komma upp bakom oss. Komanderade Max fot och vi gick vidare, han bryr sig inte om andra hundar om det inte är leka som gäller. Men lilla Buffy som inte är lika "världsvan" vill jag helst inte skall behöva bli skrämd av lösa hundar. Och en annan orsak att jag är glad över att bara ha en idag, shit vad halt det var. En gång höll jag på att drutta på rumpan när jag gick med Max och 4 gånger när jag gick med Akira. Eya och Buffy fick springa fritt i skog/myren, där var det inte lika halt ;)

Ha en hal kväll, bjuder på en bild av Max som jag knäppte med telefon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar