måndag 15 november 2010

Ny vecka nya utmaningar

Härligt nu är monster helgen avslutad, inatt fick jag sova i två timmar och jag erkänner att jag är lite mör i huvudet. Men har en fullspäckad dag, och en spännande vecka framför mej. Sedan jag kom hem i morse har jag varit ute med hundarna, matat hästar och dammsugit och skurat golven på nedervåningen. Skall strax gå och köra igång tvättmaskinen. Sedan skall jag unna mej lite frukost och lite vila, efter lunch få jag besök och vi skall ut och träna hundar tillsammans. Det skall bli trevligt, i kväll kommer dottern hem och då skall vi mys pysa lite. Och nu räknar jag ner dagarna till slutet av veckan, jag måste först avklara jobb onsdag och torsdag sedan... :D

Nu önskar jag er en trevlig måndag och en härlig start på veckan, bjuder på ett citat av NN " Rök, lök och elak kvinna får många ögon att rinna."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar