tisdag 16 november 2010

Inga mer ursäkter

Nu sitter skorna på plats, Ögn har blivit skodd fram. Om två veckor tar vi bakhovarna, detta var hennes första skoning och hon stod som om hon inte gjort annat. Så skönt det är att ha lugna trygga hästar, även Heitur är klar både fram o bak. Nu skall jag börja rida igen det skall bli så skönt, eftersom jag eliminerat alla möjligheter till ursäkter är det bara att sätta igång.
Nu är det också bara två dagar kvar tills jag (vi) åker, mycket positivt på G. Och jag har även gjort en beställning idag, snart kan jag presentera mina tankar.

Utvecklingssamtalet gick också bra, grabben sköter sig, men det visste jag redan :)
Ha en skötsam kväll.
Bjuder på Joe Satriani's Tears in the rain, första gången jag hörde sonen spela denna rördes jag till tårar, det betyder inte att ni kommer gilla den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar