torsdag 18 augusti 2011

Flitens lampa lyser!

Ja dagen blev kanske inte som jag planerat den, men säg vilken dag blir det. Fick göra om lite planer eftersom efter lite om och men kunde jag åka och hämta mitt packet. Vilket innebär en resa på 16 mil, och när jag ändå var i farten passade jag även på att få bort lite som var planerat nästa vecka.
Fick även skjuta på min trimkund men han var lika glad för det :) vi passade på att leka med lite duvor som plåster på såren för att han fick komma lite senare. Så även han åkte hem med matte nöjd och glad, nu har jag lagat en stor gryta som skall med till helgen. Hoppas att våra vänner gillar stark mat :) eller lagom stark!!! Kommer inte träna en cm resten av veckan, har ont i kroppen och halsen, jag kör mitt förträngningsmatra för fullt. Jag vill inte bli sjuk, jag kan inte bli sjuk, jag får inte bli sjuk! Funkar varje gång, sjuk kan jag bli efter helgen.
Ha nu en effektiv kväll, bjuder på en låt som nu osökt får mej att tänka på DHL ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar