onsdag 10 augusti 2011

Ångest natt!

Usch vilken sömnfattig natt jag haft, känner men som något katten släpat in. Det har regnat/regnar oavbrutet, jag fryser och har värk i kroppen. Tror att det beror på att jag inte tränat på en stund, men just nu orkar jag inte. Skall gå på em/natt och sedan är jag ledig, fast på fredag åker jag till Norge igen. Då skall jag först till Flisa sedan Elverum, vi skall delta på jakt och fiske mässan som Njff anordnar. Det är en stor mässa och även en utställning för alla jakthunds raser. Vi kommer att delta med A.Buffy och med oss kommer även Yes. Vi kommer att bo i tält, så det kan bli spännande vi är 6 pers och 5 hundar :) Nu skall jag ta och göra mej iordning för stundande jobb. I morgon kommer jag att åka förbi och bestikta golfen innan jag kommer hem, alltid lika spännande. Hoppas att de tycker att tvåorna är åtgärdade, för jag avskyr verkligen att behöva besiktiga bil.
Ha nu en positivare dag än mej!
Bjuder på ett norskt ordtak " Den som bär sorg till sängen, sover inte bra."

En bild på Ögn och hennes konstverk till fläta som en bekant till mej gjorde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar