söndag 28 augusti 2011

Bra början!

Igår gick jag ut på fjället vid 09,30 och det var ett underbart väder, dock var det ingen hemma. Eller rättare sagt vi hade en kull med ripor 12 minuter in, sedan såg vi inga fler. När jag väl var på väg hem och gick ur bilen knäpper det till i knät och det känndes som om något gick av eller hoppade ur led. Nu har jag ett knä som är svullet med lokal feber :S och inte går att böja. Jo tack mycket bra början på det som kommer vara min fjällsemester. Men skam den som ger sig, tur att man är hundmänniska och alltid förberedd. Har lite lindor så nog sjutton skall jag kunna gå! Får kanske uppsöka en läkare när jag kommer hem. Men nu skall jag ha mina fina dagar på fjället :)
Ha nu en stabil söndag, bjuder på en låt av en artist som jag normalt inte lyssnar på men texten är lite passande nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar