torsdag 4 augusti 2011

Förväntansfull!

Nu stiger doften av rena golv óch det är en njutningsfull lukt! Bäst att passa på innan jag skall iväg på jobbet, hinner även med ett par träningsturer. Idag är inte tandvärken i mina ben lika illa, men jag höll på att bli galen igår...:( Fast jag har fortfarande feber i mina smalben?!? Har lite funderingar på om det kan vara benhinneinflamation. I morgon när jag går av natten kommer vi har mer än fullt upp, skall till Örebro om jag har tur så har jag nog hitta min nya "beg" bil. Sedan är det packning och en massa plock innan vi sedan åker till Flå, vi skall ha en Säter helg hos våra goda vänner. Och på säter äter man rommegröt, spekemat och pinnekött, magen kommer stå i 4 hörn :D
Nej nu skall jag skynda så jag hinner med iaf 6 km innan jobb.
Ha en skyndsam torsdag, bjuder på ett citat av George Bernard Shaw " Ingen kärlek är mer äkta, än kärleken till mat."
Foto Alex


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar