fredag 5 augusti 2011

Bilbytar dag, kanske!

Snart skall jag ge mej iväg mot Örebro, skall dit och kolla in en ny "beg" bil. Men en ny för mej, jag har tröttnat på att lägga halva lönen på bensin. Men jag vill fortfarande ha en säker bil som jag vet tar sig fram överallt. Och så vill jag ha god plats för mina svartingar, har insett att jag kommer inte kunna packa i bilen men väljer att köpa en takbox. Och då är det bra om lilla korta jag når upp, vilket jag inte gör i en Suv modell. Så nu har jag bestämt mej för en bil som har marknadens bästa 4x4 drive och som är tillräckligt rymlig för 5 svartingar. Och som har en mycket bra körkomfort, och som jag når upp till.
Nu skall jag åka och titta på bilen men det jag sett hittills på bild så känns det rätt ok! Och även om den inte är grön kan jag leva med färgen :) Rätt snygg eller hur!
Ja det är en Audi A6 Quattro 3,0.
Ha en snygg fredag, bjuder på ingenting ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar