tisdag 30 augusti 2011

Ledsen!

Känner mej sorgsen idag! Mitt knä är illa, riktigt illa. Har tyvärr väldigt låg tolerans över när något inte funkar som det skall. Natten har varit sömnfattig, har haft en rejäl värk och till och med jag har nu insett att belastning är det sista mitt knä behöver. Det som är det tråkigaste är att det är mitt friska knä som blivit drabbat, hade varit bättre om det hände det knä som redan är slut... Men nej då! Jäkla skit fast det är lindrigt uttryckt för vad jag egentligen känner. Nåja blir trygga promenader på plan mark, får njuta av tystnaden och lugnet på alternativa vägar.
Fick ett samtal i morse från Arvika, visade sig att grabben tappat sin plånbok under helgen och den har blivit upphittad. Den killen har mer tur än Alexander Lucas, han har tappat sin mobil fler gånger än vad det går att räkna till, och alltid hittat/fått tillbaka den. Och nu var det plånboken, undrar om det finns nått typ vantsnöre som skulle passa tonåring med mobil och plånbok...
Nej nu har jag gnällt tillräckligt, ha en fantastisk dag.
Bjuder på ett citat av NN " Den som har fantasi men saknar kunskap, har vingar men inga fötter."
Och en fantastisk piano låt To Zanarkand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar