tisdag 2 augusti 2011

Göra ingenting!

Eller rättare sagt göra sånt som jag border gjort för länge sedan. Skall åka och hämta lite leverans av prylar, skall försöka hinna åka och besöka en god vän samt att jag skall bättra på lagret av tvättmedel od.
Natten i natt var lugn men att sova i en kuvös är inte så lätt eller bekvämt, jag känner mej sliten och trött. Då kanske jag får lite energi till i kväll istället om jag åker och uträttar lite "måsten", och hoppas på att vi får en fin kväll.
Hade lite svårigheter med att komma in i morse, jag hade inte tagit med husnyckeln. Grabben sover och jag höll på i 30 min och kastade sten på rutan, bulta på dörren. Den killen kan sova han! Är ju inte så att 5 hundar är direkt tysta när någon bankar på dörren...
Ha nu en stillsam tisdag, bjuder på ett danskt ordspråk " Ju mer man sover, destu mer vill amn fortsätta."

Foto Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar