måndag 15 augusti 2011

Ibland hinns inte!

Och idag har det varit en hektiskt dag, som vanligt känns det som. Men nu har jag en em/natt kvar sedan går jag på semester, har nog aldrig längtat så mycket efter ledighet som nu.
Men även denna vecka och halva nästa kommer vara ganska intensiva, men sedan...Då kommer jag att få min vila och möjlighet att ladda mina batterier, känner mej som en sur bitch vilket jag blir när uttmattningen knackar på dörren.
Idag har Ögn blivit besiktad och det gick bra men det visste jag, att hon skulle gå igenom utan anmärkning. Hon är en stark och frisk häst, dock lite tjock :)
Nej blir ett kort inlägg, skall se om jag hinner fixa in lite bilder i morgon.
Nu är det sängen som hägrar.
Ha en bra kväll, bjuder på en bra låt som jag hörde av en slump vet inte mycket om gruppen men låten är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar