onsdag 31 augusti 2011

Lappsjuka!

Och räddningen kommer i morgon, nu har jag fått all den ro jag behöver. Och börjar bli lite uttråkad av mitt sällskap/mej själv :)
Hade nog gått lättare om jag inte skadat mitt knä, men nu börjar jag bli rejält trött på att bara kunna ta små korta promenader. På min lilla promenad till butiken idag träffade jag en annan stugägare. Han är stockholmare och vi blev stående och prata i 45 minuter, och jag som tillhör den fruktansvärt osociala person som ALDRIG står och pratar nonsens bara för pratandets skull...Men se vad lite människoabstenens kan göra! Vi pratade om lite av allt, uppvärmningsalternativ, avloppstankar och vad dyrt allt är. Tänk vad mycket man hinner utväxla på kort tid, och nu vet jag att borra bergsvärme till en stor fastighet i Stockholm kostar 700000:-. Hade jag aldrig vetat om jag inte tillbringat ensamtid här, för då hade jag inte haft något behov av interaction.
Nu skall jag ta och käka lite lunch, och sedan skall jag åka iväg så hundarna får springa av sig lite energi.
Ha en energisk onsdag, bjuder på ett citat av Eric Hoffer "Vi ljuger mest när vi ljuger för oss själva."
Bjuder på en låt av Bring me the horizon Don't go! Obs ingen vaggvisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar