fredag 12 augusti 2011

Hoppsan hoppsan!

Ibland räcker inte tiden till, men det innebär kanske att jag lever livet till fullo. Igår när jag gick av min natt for jag och besiktade bilen, naturligtvis var det en lampa som var svartare än natten. Men jag lyckades använda all min charm och fick lov att snabbt fara till macken och köpa en lampa och byta. Pust! Bilen är nu ok :)
Väl hemma tog jag en svängom med snabeldraken, blev en blandning mellan bugg och disco. Hoppade snabbt i träningskläder och han göra drygt 8 km, sedan kom hästspekulanter. När de åkte tog jag ytterligare 2 km, men då blev jag stående och prata med en granne i en timme. Är väl det som kallas effektivitet ;) Var en sväng till Arvika igen, dottern övningskörde och det fixade hon med bravur.
Sen på kvällen tog vi en mys kväll framför tv´n tacos och 7 avsnitt av True Blood säsong 4, var en evighet sedan jag bara legat och jäst framför tv´n. Men mysigt var det :D
Idag är det packning på schemat, jag skall ta färden först upp till Lekvattnet sedan mot Elverum. Nu hoppas jag att det kommer gå bra för oss på utställningen, vi deltar med 4 Avalonier från B-kullen.
Måste passa på att skryta lite också, har en god vän som har fixat en ursnygg logo till mej. Bjuder på en bild här
Snygg va!
Nej nu skall jag försöka hinna köra 6 km iaf, innan det är dags att åka.
Ha nu en snygg fredag, bjuder på ett citat av Zig Ziglar "Prestation är att göra saker och ting rätt. Effektivitet är att göra rätt saker och ting."


Bjuder på två härliga vinterbilder av Ögn och Heitur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar