måndag 1 augusti 2011

Orkeslös!

Jag är helt matt i kropp och huvud. Sover oroligt, inte bra! Idag skall jag iväg och jobba lite em/natt, nu riktigt längtar jag efter att få lite semester. Men nu är det bara 19 dagar kvar innan jag får min efterlängtade ledighet. Jag kommer att tillbringa en vecka solo alena i stugan, kommer bara njuta av natur hund och lugnet. Mitt sätt att ladda batterierna, isolera mej från omvärlden ;) Jag tror inte att jag någonsinne skulle uppskatta att fara runt på olika turistattraktioner och sedan säga att jag är utvilad och redo att möta ett år av jobb. Nej tacka vet jag avsaknad av människor och naturen runt hörnet, det är den största lyxen på jorden. Nej nu skall jag försöka ta en repa innan jag skall iväg och jobba, haft en rejäl slöar dag idag. Men så får det bli ibland.
Ha nu en slö måndag, bjuder på en låt av AFI! Och ja jag vet att jag har en speciell musiksmak...men alla kan inte gilla dansband ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar