onsdag 3 augusti 2011

Träning!

Igår gjorde jag inte ett nyttigt handtag, men idag blir det ändring på det! Var och hämtade lite färdiga produkter, och sedan åkte jag och grabben och handlade in bra att ha grejor. Vi kostade på oss lite ute mat och jag köpte även lite godis. Som visade sig inte alls var så gott som jag trott, nä jag håller mej till mina nötter ett tag till. Igår kväll tog jag med Max, Eya och Akira på spring turen :) Detta var första gången för Akira sedan kloskadan , hon sprang som en kalv på grönbete. Hon sprang och gjorde små konsthopp av ren glädje över att få ge fullfart, jag bara satt och små log av att se hennes glädje. Tänk vad dessa svartingar skänker glädje till hjärtegropen!
Och en annan god nyhet är att dottern har fått boende i Borås, det har varit lite stressrelaterat men är nu löst. Så om två veckor går färden med flyttlass söder ut. Fyra långa år kommer hon att läsa för att bli förskole-lågstadie lärare1-3. Spännande! Jag vet att hon kommer bli en underbar "fröken" och den skola som hon kommer att jobba på kommer få en ypperlig anställd.
Nu skall jag ta första repan, idag blir det 1,2 mil, för i eftermiddag kommer det två fågelhundar på besök för att träna på duvorna.
Ha en tränad onsdag, bjuder på et citat av Fritz Perls " Att lära sig är att upptäcka att något är möjligt."
Foto Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar