söndag 17 oktober 2010

FASCINATING

Vilken höst vi har :) kan vi begära mer! Första gången på mycket länge som vi faktiskt har haft denna typ av höst, fjolåret var ett enda stort grått regn. Det finns så många tråkigheter runt omkring oss och då är det skönt att vädret inte är en av dom, blir som lite lättare att hantera alla andra små/stora orosmolm när vädret är fint.
Tro det eller ej men inatt har jag också fått sova.....Jipppie Som jag tidigare nämt att mina ledproblem blir riktigt illa när jag inte får en riktig dygnsrytm. Och tyvärr påverkar det helheten, ett trappsteg blir som Mount Everest, bara en sån sak som att borsa håret.... Urk men jag skall inte klaga det finns de som har det mycket värre. Och om nu sömnen börja infinna sig så kan det bara bli bättre, jag avskyr verkligen att jag tillåter mej själv hamna i en sådan stress reaktion på grund av något jag själv inte skapat. Idag gör jag min sista natt Yay, sedan gå jag in i min lugna vecka, från jobbet iaf.

Ha en fantastisk höstsöndag, bjuder på en dikt av mej.


När du tittar på din spegelbild vad är det du ser?
när jag på dej tittar du falskt ler.
Mitt hjärta är av omtåligt glas,
med din respektlöshet du lättsamt trampar det i kras.
Ditt hjärta är uppbyggt av falskhet och plågor,
därför släcker du med lätthet andras brinnande lågor.
En dag kommer de ömtåliga glashjärtan ta över,
och då kommer även du bli sedd för det är nog det du egentligen behöver.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar