fredag 29 oktober 2010

Höst ledig

Så underbart härlig, fanstatiskt skönt det skall bli med ledighet. Har nu kommit hem från mitt sista arbetspass. Nu stundar en förhoppningsvis skön ledighet, och det bästa av allt solen skiner och frosten ligger tätt på backen. Nu håller vi tummarna för att detta vädret håller i sig i 9 dagar till.
Nu skall jag gå och ge Heitur hans medicin och se att allt är bra med honom, sedan får jag göra mej i ordning och åka till Karlstad och hämta min nya dator. Är väl bra märkligt känner mej som ett barn på julafton, och det vet de flesta av oss att hur länge varar den lyckan.... Men just nu skall jag njuta av känslan, och så hoppas jag att jag får bär hjälp så jag kan shoppa loss på Sveriges mest internationella varuhus...Ja just det IKEA.
Ha en internationell fredag, bjuder på en låt idag igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar