onsdag 27 oktober 2010

Still alive

Fast knappt, har idag kvitto på varför jag inte skall hålla på med hovslagar bestyr. Hann faktiskt inte at stänglsa som jag hoppades på igår, utan får ge mej i kast med det idag. Lite synd att vi har skit väder ifrom av regn, och det har väl inte ungått någon vad jag anser om regn...
Men som sagt när man har djur får man bara acceptera det väder som bjuds, hundarna fick stå över all form av aktivitet igår så jag skall försöka hinna med en skogstur. Får se om bössan blir med eller inte, beror på hur mina axlar och armar mår efter stängsling.
Igår försökte jag även hjälpa en kompis, håller tummarna för att det går bra. Är kul att hjälpa någon som är värd det, skall bli spännande och höra fortsättningen. Hoppas att det blir bra oavsett.
Nu får jag ta och trotsa väder gudarna och ge mej ut i regnet.....
Ha en trotsig onsdag, bjuder på en låt Lisa Miskovsky Still Alive


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar