söndag 3 oktober 2010

Troll

Ja tomtar och troll finns dom? Jag börjar tro mer och mer på att vi är förföljda av nått, endera har vi missskött våra hustomtar så de gör allt för att det skall gå åt pipsvängen för Akira på prov. Eller så har vi förolämpat nått troll, om det nu är så ber jag uppriktigt om ursäkt. Och jag ber att få en lista på åtgärder som vi måste göra för att få fred igen. För det börjar bli lite trist både för oss men även för Akira att endast få bra kritik men inget pris.

Sedan har jag förståelse för att vi som människor är olika och tycker om olika. Men att förlöjliga andra för att befästa sin åsikt är lågt, jag känner med den hunden och hussen som blev utsatta av detta. Vi pratar mycket om att det är ok att vara olika, men i hundsport är det helt ok att vara öppen rasist! eller?

Ha en förstående kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar