söndag 24 oktober 2010

Urk...

Vilken natt, ögonen går i kors. Har bokstavligt talat tandvärk i hela kroppen, spelar ingen roll hur jag har försökt ligga så har det gjort ont. Och pga av lite sömn har jag även en rejäl skallebank, usch nu var jag gnällig. Men det måste jag få vara ibland, det är dagar som denna jag inser vad lyckligt lottad jag är övriga dagar.

Skall försöka ta med en hund ut på en promenad, så får vi se om det släpper lite. Skall iväg och fixa lite grejor i eftermiddag, hade inte släpkärran med igår så det får bli en tur idag och göra storköpet :)

Ha en köpt söndag, bjuder på den dikt av mej


Smärtan äter min glädje och glöd,
smärtan slår sönder allt mitt stöd.
Smärtan vill erövra hela min kropp,
mina tankar min hjärna är det enda stopp.
Smärtan är som en orm slingrande och giftig,
tur att min livslust och intellekt är så listigt.
Att jag giftormar orkar avvisa,
och det får mitt leende bevisa.

Foto Alexander Stensby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar